poniedziałek, 21 lipca 2014

Letnia i kwiatowa - sukienka


Wpadł mi w ręce kupon kwiatowej dzianiny - skusiły piękne kolory. A że rozmiar 07x1,7 metra? To nic, pomyślałam.

Długo szukałam, co mogę z tego uszyć. Nawet na bluzki potrzebne było więcej :/ W końcu wypatrzyłam taką prostą mini. Trochę pokombinowałam i udało się coś wykroić :)

I found a coupon of floral fabric - this colours were tempting. But size 07x1,7 meter? Never mind. I was searching for a long time, what I can make with it. Even for a shirt was needed more. Finally I spotted such a simple mini dress.









Sukienka jest bardzo prosta, ma tylko dwie zaszewki z tyłu. Materiał jest dość luźny, wszyłam więc dwie gumki po bokach. 

Wygodna, w sam raz na lato :)

The pattern is very simple, has only two folds in the back. The fabric is loose, so I added two elastic bands on the sides.

Comfortable, just in time for the summer :)

Burda 09/2006
Model 115




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...