środa, 30 lipca 2014

Króciutka i czerwona


Po uszyciu długiej sukienki został mi kawałek elastycznej tkaniny, niewielki - wykorzystałam go na mini spódniczkę. Obejrzałam sobie trzy różne wykroje z Burdy, po czym uszyłam własną wersję - dwie zakładki z przodu, dwie z tyłu, dodałam pasek, zamek i już :)


*

I had a piece of elastic fabric left (from this maxi dress), a small one - I used it to sew a mini-skirt. I watched three different patterns in Burda, then I sewed my own version - two folds on the front, two in the back, a belt, a zipper and... Ready :)






 



Zużycie materiału: ok 0,3x1,5 + kawałek na pasek.




Jak wykończyć górę zamka? Zanotowano, muszę jeszcze doczytać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...