środa, 30 lipca 2014

Złoty top


Złotą, elastyczną tkaninę kupiłam przy okazji, bez pomysłu, co dokładniej z niej zrobić. I teraz wymyśliłam sobie: letni top. Wykrój prosty, szycie również.

Na obrazku wydawał się bardziej asymetryczny - wyszło mi jak wyszło ;) 

*
  
I bought this gold, flexible fabric without idea what precisely to sew from it. And now I made up myself: summer top. The sewing was easy and quick :) 

In the picture it seemed more asymmetric - my sewing isn't perfect, I know.






Anna Moda 2/2014
Koszt materiału: ok. 5-6 zł

Wykrój tradycyjnie już wydłużyłam - nie lubię bluzek, które kończą się na wysokości pępka.


 
Zgodnie z opisem ramiączka powinna zrobić z tasiemki. Nie chciałam dokładać innego koloru, więc wykorzystałam tą samą tkaninę. Żeby się nadmiernie nie rozciągała (jest bardzo elastyczna) w środku zaszyłam wąską tasiemkę.



To obszycie (w tunelu wzdłuż krawędzi jest gumka) można była staranniej wykonać. Przede wszystkim - nie czarną nicią. W tamtym momencie jednak wydawało mi się to dobrym pomysłem.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...