wtorek, 29 lipca 2014

Prace trwają....


Manekin już stoi. Suknia rozrysowana na kilku kartkach. Wstrzymałam się jednak z zakupem materiału - najpierw muszę się upewnić, że wiem, jak to uszyć. Nabieram wątpliwości :/

 
The manikin has arrived. The dress - is sketched on a few pages. But I haven't purchased the fabric yet - I first have to make sure that I know how to sew. I'm starting to doubt if I manage it :/ 

Wykorzystałam kawałek innej tafty, by spróbować ze stanikiem, jaki pasowałby do sukni. To było odrysowane na oko, tak jak mi się mniej więcej wydawało... Nie jestem zadowolona z efektów, będę dalej próbować.

I used another piece of taffeta to try out a bodice idea for the dress. I sketched it by myself and I'm not happy with the resultsI will continue to try.

Mam sporo wykrojów na najróżniejsze staniki - ale nie taki, jak sobie umyślałam: kopertowy, z przymarszczeniem. Jak wymierzyć ten materiał? Jak go przyciąć??


Nie ma rękawów, ale i tak ramiączka wydają mi się za szerokie. Zszycie stanika u dołu, pomimo wcześniejszego sfastrygowania, okazało się trudne. Muszę jeszcze popróbować.



2 komentarze:

  1. Życzę powodzenia :) i zazdroszczę cierpliwości, rzeczą, której najbardziej nie lubię w szyciu jest prucie z zszywanie od nowa, brrrr...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że ja jestem cierpliwa? Notes pełen mam szkiców, gorzej z ich realizacją. Ten akurat projekt trafił do kosza.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...