wtorek, 22 lipca 2014

Zestaw próbny ;)


Spodobał mi się zestaw bluzki i spodni z Burdy 06/2011, a ponieważ zostało mi trochę jasnej, lekko elastycznej tkaniny z tej sukienki, zdecydowałam się spróbować z tym zestawem.

I found this a nice set, a shirt and pants from Burda 06/2011, and since I had a piece of a bright, slightly elastic fabric (from this dress), I decided to use it.





 Bluzkę uszyłam szybko i bez większych problemów, tak spodnie... przeleżały kilka tygodni. Kiedy w końcu do nich usiadłam i przegryzłam się przez instrukcję - kieszenie jakoś wyszły, udało się pozszywać poszczególne części, ale zamek... Cóż, muszę znaleźć lepszą instrukcję.

To zestaw próbny. Bluzka mi się podoba - pewno uszyję ją jeszcze raz, z ciekawszego materiału (i staranniej ją dopasuję). Spodnie natomiast traktuję tylko jako ćwiczenie, pierwsze podejście do tematu.


 The shirt was quite easy, but the pants... It took me a few weeks until I finally sat down to them and chewed through the manual. I managed to sew the pockets, I was able to piece together the individual parts, but the zipper... Well I need to find a better manual :)

This was an experiment, trial. I like the shirt, I think I'll try it once again, with another fabric. The pants - not for me, I take it just as an exercise, the first approach to the subject.


Burda 06/2011
Model 122 i 123





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...