wtorek, 28 lipca 2015

Błękitna kratka: szorty

Błękitną kratkę kupiłam z myślą o koszuli z krótkim rękawem. Ale kiedy przyniosłam ją do domu - stwierdziłam, że to muszą być spodenki :) Ostateczni koszulka też powstała, szorty jednak bardziej mi się podobają :)

I bought this fabric with a plan to sew a shirt. But when I brought it home - I realized that this must be shorts :) Filnally, I managed to sew the shirt too, however, the shorts are my favourite :)


Burda 06/2011
Model 111

Nauczona doświadczeniem dodałam szlufki do paska (na wszelki wypadek). Trochę kłopotów sprawiło mi wszycie z boku i zamka i kieszeni w szwach - nie potrafiłam sobie tego wyobrazić ani odcyfrować instrukcji Burdy, w końcu po prostu zaczęłam szyć. Okazało się, że nie jest to aż tak trudne - taśmę zamka przyszywa się częściowo do przodu spodenek, a częściowo do wewnętrznego worka kieszeni. Jakoś wyszło. 

Poza tym - prosty i przyjemny wykrój.


Taught by experience, I added a belt loop (just in case). I had a little trouble sewing on the side: the zipper  and pockets in seams - I couldn't imagine nor decipher the instructions of Burda, so finally just started to sew. I found that this is not so difficult ;)









Przepraszam za fatalną jakość zdjęć, ale to był późny, wieczorny spacer. Jakoś tak wyszło ;)

I know the pictures are poor, but it was a very late walk ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...