środa, 29 lipca 2015

DIY: etui na telefon i słuchawki


Wzorowałam się na TYM etui - to akurat było mi potrzebne na telefon "podróżny" (z którego Skrzat korzysta w samochodzie do słuchania audiobooków). Aby etui spełniało dodatkowo funkcję ochronną, musiałabym poszukać czegoś grubszego do włożenia pomiędzy warstwy materiału.

I used this picture as pattern. We needed a case for a "travel phone" (the kid uses it in the car to listen to audiobooks). It's quite thin, if you search something with further protective function, you shlud use a heavier baiting. I added quite a few of pictures, but further explanations are only in Polish.

Wykrój jest bardzo prosty:

- dwa kawałki materiału - jeden na zewnętrzną warstwę (groszki) i jeden minimalnie krótszy, ale nie węższy na "kieszonkę" (paski)
- coś do mocowania - ja przygotowałam dwa paski materiału, zamiast tego mogą być tasiemki, gumka, etc.

Na materiał naprasowałam tylko flizelinę - w efekcie etui jest dość cienkie. Nie sugerowałabym tego, gdyby chodziło o np. osłonę na telefon noszony w torebce.



Zewnętrzną warstwę (groszki) rozcięłam na pół, aby móc wszyć w nią pasek. Mam nadzieję, że na zdjęciu widać sposób złożenia - na "tyle" ułożona jest kieszonka (złożona na pół) i oba paski. Kieszonkę oraz tył przeszyłam w połowie, tak, jak etui się składa. Całość nakryłam drugą częścią zewnętrznej warstwy (prawą stroną do prawej).


Przeszyłam dookoła pozostawiając otwór na wywrócenie.



Jeszcze tylko rozprasować, doszyć guziki i gotowe :)





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...