piątek, 31 lipca 2015

DIY: Etui na zeszyt, notatki ;)


Lubię mieć przy sobie notes. Prawie zawsze mam go przy sobie. Ponieważ często wkładam do notesu luźne kartki, zwykle rozsypywały mi się po torebce i szybko niszczyły. Stwierdziłam, że skoro tyle szyję, dlaczego nie miałabym sobie ułatwić życia?

I like to carry my notebook with me. I almost always have it with me. Because I often put loose pages into it, it usually fells apart in the bag and quickly gets destroyed. So I decided that should find a way to solve this problem.

Szyłam według tego samego schematu, który pokazywałam TUTAJ. Potrzebne są po dwa kawałki tkaniny (zewnętrzna + podszewka): większa (z klapką) i mniejsza. Jeśli ktoś nie chce klapki, kawałki mogą być równej wielkości.

I sewed according to the same pattern I showed HERE. You need total four pieces of fabric (2x outer layer  & 2x lining): two bigger and two smaller. If you don't want a flip, the pieces may be of equal size.



Najpierw zszywam ze sobą mniejsze części. Zostawiłam brzeg fabryczny (szyjąc poniżej niego), żeby dodatkowo wzmacniał krawędź. Zszyte wywracam zaprasowuję i układam na większej części tak, jak docelowo mają już leżeć. Przykrywam to drugą (z tych większych) częścią, prawą stroną do prawej. Chcę mieć zaokrąglone brzegi klapki, więc odrysowuję je od talerzyka. Przeszywam dookoła pamiętając o pozostawieniu otworu na wywrócenie.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...