piątek, 27 lutego 2015

Suknia Ginewry ;)


Miało być coś niepraktycznego dla odmiany? Bardzo proszę, suknia Ginewry :D Ok, ta nazwa jest dziwna, ale to jedynie nawiązanie do tytułu instrukcji (TUTAJ lub TUTAJ), którą się kierowałam. Mniej więcej :) Może bardziej pasowałaby nazwa "grecka"?

I thought about something impractical for a change? Here are some results, Guinevere dress :) Ok, I know this is a strange name, but it's a reference to the title of the tutorial I looked at (HERE and HERE) :)

Wykorzystałam materiał przypominający cieniutką korę - bardzo zwiewną i lekko prześwitującą. Ok, nawet całkiem mocno prześwitującą :) 3 mb złożone na pół, otwór na szyję, przeszyte po skosie rękawy. Rozcięcia i zdobienia. Pestka :) Nie mogę się doczekać lata :) Tylko jak to zrobić, żeby mieć urlop w czasie upałów? Albo przynajmniej upały w czasie urlopu?

I used a thin fabric - very airy and slightly translucent. Ok, quite strongly translucent :) Three meters long, folded in half, sleeves stitched diagonally. Slits on arms, decorated with gems. A piece of cake :) I can't wait for summer :) I only don't know how to get it, to have a vacation during a great weather? Or at least the great weather during vacation?


Początkowo wszyłam gumkę wyżej (nie lubię jej w pasie), ale to dziwnie wyglądało. Trudno, na razie musi tak zostać, może jeszcze przyjdzie mi do głowy jakiś pomysł.

Initially I sew the elastic a bit higher (I don't like it at the waist), but it looked weird. I'm not pleased with this solution, but maybe I'll have another, better idea. 





Zszyte końcówki rękawów.





***

01.09.2015

W końcu udało mi się zrobić zdjęcia - sukienkę zakładałam już kilkakrotnie, ale o zdjęciach przypomniałam sobie dopiero pewnego wieczoru, gdy zrobiło się już ciemno. Przepraszam za ich fatalną jakość.


 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...