wtorek, 3 lutego 2015

Zielono mi :)


Mam nowego "bzika" :) Kolorowe włosy :)

Ale nie farbowane - nie w klasyczny sposób, farbą, tylko... Kredą :) 

I found that I'm crazy about... colorful hair :) But not dyed - not in the traditional way, just... With chalk :)

Nie wykluczam, że kolory na niektórych z wklejonych przeze mnie zdjęć są mniej lub bardziej zmodyfikowane, lecz miałam już okazję oglądać podobny efekt na żywo i wiem, że to możliwe. Dotychczas jednak nie wiedziałam, iż to dzięki kredzie :)

Instrukcja wydaje się prosta, kredę widziałam w sklepach wysyłkowych - w lekko wilgotne włosy po prostu cierpliwie wciera się kredę... Efekt jest podobno krótkotrwały - do następnego mycia.

Sama na pewno spróbuję, choć pewno najwcześniej latem :) Zielone, miętowe, lawendowe, ogniste czy nawet srebrne. Pastele lub nasycone odcienie. Te kolory cieszą oczy :)

Więcej zdjęć można znaleźć wpisując w wyszukiwarkę "hair chalk".

PS. Szperając po Internecie znalazłam przepis na "naturalne" farbowanie włosów, np. na fioletowy - ugnieść na miseczce dwa kubki jeżyn, nałożyć je na włosy i trzymać przez... kilka godzin. Hmmm, chciałabym mieć na głowie taki odcień i to bez obciążania włosów farbą, ale jeżyny to chyba jednak wolę zjeść :)

*







Maybe colours on some of these photos are modified, but I already saw a similar effect live, so I know it's possible. So far, however, I didn't know that it's chalk :)

Instruction how to make it seems quite simple - you have to rub damp hair with chalk, very patientl. The effect is apparently temporary - until the next wash.

I certainly will try it :) Green, mint, lavender, fire or even silver. Pastel or saturated shades. These colors are amazing!

You can find more photos under "hair chalk".

PS. I found a recipe for a "natural" hair dying on purple - two cups of blueberry bowl, put it on your hair and hold for... a few hours. Well, I would like to have this shade on my head, especially without chemical dying, but I think I prefer to eat blackberries :)


http://club.chicacircle.com/adventures-in-homemade-hair-chalk-with-my-tween/



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...