wtorek, 3 marca 2015

Krótki, zielono-turkusowy żakiecik


Żakiet uszyłam z tej samej satyny, co prezentowaną niedawno tunikę - krótki, dopasowany i w sam raz na lato do sukienki lub lnianych spodni :)

I sewn this little blaiser from the same satin as tunic I recently presented - it's short, fit and I think it will be nice for the summer to dress or linen trousers :)


Model 114
Burda 06/1998 (sic!)

Według instrukcji Burdy do uszycia tuniki potrzebne było 1,4 mb, na żakiecik - ok. 1,3 mb. Kupiłam na Allegro 1,5 mb, ale skoro sprzedawca przesłał 1,8 mb - to zaczęłam kombinować. I tak z tego 1,8 mb wyszła mi zarówno tunika, jak i żakiet :)


Żakiet jest króciutki, do pasa, i mocno dopasowany. Nie ma podszewki, co przeszkadzałoby mi, gdyby nie to, że i tak lepiej wygląda zapięty :) Podoba mi się zaokrąglony dekolt, nie bardzo podoba mi się układ guzików - powinnam tam wszyć jeszcze jeden od spodu, ale nie bardzo miałam pomysł, jak to zrobić, żeby ładnie leżało.
According to Burda I should have 1,4 m of fabric for the tunic and ca. 1,3 m for the blaiser. I bought 1,5 m and the shop owner has sent to me 1,8 m - so I started to plan... Finalle I managed to sew both, tunic and blaiser :)

The blaiser is short, to the waist, and tight fit. There is no lining, which would bother me if not the fact that the blaiser looks better fastened :) I like the rounded neckline, but don't really like the arrangement of buttons - there should be another one, inside, but I really have no idea how to make it lay nicely.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...