poniedziałek, 4 listopada 2019

DlaDzieci: Śpiworek



Okazało się, że do przedszkola potrzebny jest śpiworek. Nie koc, nie pościel, tylko śpiworek. Wzory dostępne w sklepach niezbyt mi się podobały, więc co było zrobić - poszukałam, poczytałam, zakasałam rękawy i zabrałam się do szycia.


Wymiary gotowego śpiworka (zapiętego) to ok. 75 cm szerokości, 150 cm długości.
Zużycie materiału:
* 1,5 mb bawełna - warstwa zewnętrzna
* 1,5 mb bawełna - warstwa wewnętrzna
* ok. 2 mb ociepliny - wystarczyło, aby dołożyć dodatkową warstwę w części pod głową i dodać coś do podusi (resztę uzupełniłam z posiadanych zapasów wypełnienia do poduszek)* zamek - nie mierzyłam, mam w zapasach kilkumetrową taśmę z suwakami

Nie byłam pewna, jaką ocieplinę wybrać - nie chciałam szyć śpiworka z minky, ale zależało mi, aby był możliwie miękki. W końcu wybrałam owatę silikonową o gramaturze 200g/m2. Okazała się idealna - śpiworek jest miękki i ciepły, taki w sam raz, aby się w niego wtulić. A moje dziecko, choć w domu już od dobrego roku nie śpi w dzień, teraz - w przedszkolu - co dzień zasypia podczas leżakowania. Przyjmijmy, że to śpiworek zrobił różnicę ;)


Komplet: śpiworek, podusia i torba. Na każdej z części zamówione na Allegro haftowane naszywki z imieniem i nazwiskiem.






Ach, do przedszkola uszył się jeszcze worek na ubranka :) Kolorowy i bardzo pojemny :)

2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...