środa, 1 czerwca 2016

Letnia torba


Kupon grubszego płótna w paski wypatrzyłam przypadkiem. I w mojej wyobraźni od razu pojawił się słomkowy kapelusz z szerokim rondem, sandały, przewiewna sukienka... i letnia torba. 

I spotted this piece of striped cotton canvas by chance. And in my imagination immediately appeared a straw hat with a wide brim, sandals, breezy dress... and a summer bag.

Wycięłam prostokąt, złożyłam na pół, zszyłam bok i spód. Objętości dodało przeszycie dolnych narożników w poprzek (widać to na trzecim zdjęciu od dołu). Z boku jest wszyta kieszeń (wsparłam się świetnym tutorialem z bloga Adela Szyje - tutaj, tylko mój zamek nie wygląda tak ładnie). W podszewce jest kilka małych kieszonek, z boku są nawet paski do parasola ;) "Główny" zamek wszyłam w podobny sposób, jak pokazywałam przy tej torebce. Dzięki temu, że tym razem wybrałam zamek rozdzielczy zszycie torebki, zamka i podszewki było nawet prostsze.  

Cut out a rectangle, fold in half, sew together the sides and the bottom. Volume was added by stitching across the lower corners (you can see it on the third picture from the end). On one side (outside) is a pocket (made according to a great tutorial on blog Adela Szyje - here). In the lining there are some small pockets, even straps for an umbrella;) The main zipper was made in a similar manner as in this bag. I've chosen a zipper separated at the bottom, so sewing all parts together was even simpler.












4 komentarze:

  1. Mała rzecz, a cieszy :) Zamek rozdzielczy do torebki to świetny pomysł. Tak samo z parasolko-łapaczami :) O ile tylko wpadnie mi do głowy uszyć torebkę, to oba pomysły bezczelnie zgapię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A bardzo proszę :) Pomysłami dobrze jest się dzielić.

      Najbardziej lubię to, że można samemu dobrać nie tylko kolory, ale i te wszystkie dodatkowe ułatwienia: kieszonki i inne takie. Wedle potrzeb i upodobań.

      Usuń
    2. Piękna! Profesjonalne wykonanie 😃 ten zameczek kieszonki poprostu cudna. Też bym taka chciala 😃

      Usuń
    3. Dziękuję :) Profesjonalnym wykonaniem bym tego nie nazwała, ale z każdą kolejną torbą czuję się coraz pewniej. A ta pasiasta błyskawicznie awansowała na moją ulubioną letnią :)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...