wtorek, 5 listopada 2019

Biała letnia bluzka

Na lato chciałam uszyć sobie co najmniej kilka białych bluzek (tak, jak kocham kolory, tak latem najbardziej odpowiada mi biel), skończyło się na jednej. I to takiej sobie.



Model, który już dawno chciałam wypróbować - Burda 3/2007, model 103.Tkanina - bawełna, lekko elastyczna.

Coś mi nie wystarczyło cierpliwości do tej bluzki - niby prosta, ale te plisy - to przy dekolcie, to pod biustem, to na rękawach... Rezultat niezbyt mnie zadowala, ale nie jestem pewna, czy to kwestia mojego wykonania, czy modelu (te rękawy jednak mi nie odpowiadają).

2 komentarze:

  1. Czepiasz się tej bb, znaczy się białej bluzki :) Wyszła całkiem fajna. Kiedyś szyłam podobną, ale bez mankietów i tej plisy pod biustem. Użyłam bawełny i jest ok. Tylko u mnie często takie dekolty wymagają asekuracyjnego noszenia agrafki coby biust nie wylatał jak zamek u Kargula ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten dekolt jest jeszcze ok, bo jest dość wąski i nienajgorzej się trzyma. Czepiam się? Niewykluczone. Jakiś taki mam ostatnio nastrój, nawet nie potrafię precyzyjnie określić, czemu niektóre uszytki przestają mnie cieszyć. Stresujący czas i jakoś nie mogę się w tym odnaleźć. Keep calm, zen i tak dalej :/

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...