środa, 5 listopada 2014

Fioletowa z drapowaniem


Bluzka z okładki "Anna Moda" 03/2014 (tylko z innymi rękawami). Właściwie tylko dla niej kupiłam ten numer :)

The shirt from the cover of "Anna Moda" 03/2014 (but with another sleeves). Actually, I bought this number only for this one model.





Moja dzianina była cieńsza niż na zdjęciu w gazecie, dość śliska i lejąca się, a to sprawiało trochę kłopotów przy szyciu. Sam wykrój jest dość prosty, tylko upięcie tych warstw oraz zszycie kołnierza wymagało sporej cierpliwości.

Bluzka nie jest może szczególnie efektowna, ale: sięga mi poniżej pępka (nie znoszę takich przykrótkich), nie opina się zanadto i w końcu mam coś z przyzwoitym dekoltem :)

Zużycie tkaniny? Nie pamiętam. Coś ok. 1, 5x1,5 m. Miałam większy kupon i zostało.
My fabric was thinner than on the picture in the newspaper, slippery and flowable, and it caused some trouble while sewing. The pattern is quite simple, just pinning the layers and stitching collar required a lot of patience (and I'm not patient!).

Blouse may not be particularly impressive, but: I reaches below the navel (I hate those short blouses), not to hug too much and finally I got something with a decent neckline :)

Use of fabric? I don't remember. Something approx. 1,5x1,5 m. I had a bigger coupon and there are some remains.

Jeszcze chyba nigdy się tak nie namęczyłam z upinaniem - materiał wciąż się podwijał, skręcał, wyślizgiwał. Również w trakcie samego szycia.

Lubię opisy w "Anna Moda", zwykle są czytelne i uzupełnione obrazkami. Tym razem w pewnym momencie zwątpiłam, czy to mnie nie przerasta :)






2 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. Po dłuższym czasie mogę stwierdzić, że jednak rzadko ją zakładam :/ Materiał okazał się zbyt sztuczny, nieprzyjemny w noszeniu...

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...