wtorek, 3 czerwca 2014

Inspiracje


Co prawda staram się spędzać mniej czasu przy komputerze, ale kiedy odkryłam Pinterest, nie potrafiłam się od niego oderwać. Oglądać, wybierać, przebierać... Tyle pięknych rzeczy... Wmawiałam sobie, że szukam inspiracji, ale większość tych cudeniek jest daaaaaleko poza zakresem moich umiejętności. Zawsze jednak można sobie pomarzyć, szczególnie, jeśli te kroje nie są stworzone dla mojej figury.

I discovered Pinterest and I could'nt resist. There are too many beautiful things to admire. Inspiration? Not with my sewing skills, not for my figure, but I can always dream a little...




Ta sukienka całkowicie mnie zauroczyła. Nie wiem, czy to jedwab, czy satyna... Śliczny wzór, śliczna modelka, ech...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...