wtorek, 10 czerwca 2014

Żółta ołówkowa


Spódnice ołówkowe wydają się wyjątkowo proste, toteż zdecydowałam się spróbować uszyć sobie taką. Żeby nie była zbyt banalna, wybrałam intensywnie żółty kolor. Szycie nie sprawiło trudności, całość poszła wyjątkowo szybko, tyle że coś mi nie wyszło z zakładkami z przodu. Powinnam była też zrobić ją węższą na dole. Ot i znów czegoś się nauczyłam.
Pencil skirts seem extremely simple to sew, so I decided to try with one for myself. I love colours, so I've chosen bright yellow. Sewing didn't cause problems, it all went very quickly, but the folds in front aren't right. I should also have done it narrower at the bottom. Once again, I've learned something.




Burda 03/2013
Model 117

materiał: bawełna ze streczem
zużycie: < 1 mb







Nadmiar z przodu zwija się przy chodzeniu. Być może zakładki powinny być głębsze, mogłam też zebrać materiał przy szwach bocznych, ale przy przymiarce jakoś tak... zupełnie umknęło to mojej uwadze. Potem już wszyłam odszycie paska i nie chciało mi się poprawiać :/





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...