piątek, 2 stycznia 2015

Zielona kopertowa


Dotychczas nie byłam fanką sukienek kopertowych, ale ten model przyciągnął moją uwagę i zdecydowałam się spróbować. Uszyłam ją już kilka tygodni temu, długo jednak szukałam pasujących guzików. Potem znów - brakowało światła do zdjęć...

Sukienka jest z lekkiej dzianiny, wiązana kopertowo, bardzo wygodna, choć może nie na zimę ;)

*

I wasn't fan of envelope dresses, but I like this model and decided to try it. I sewed it a few weeks ago, but I couldn't find matching buttons. Then again - the weather was so grim and I couldn't make any photos ...

The dress is a lightweight knitted, very comfortable, though perhaps - not
for the winter :)
Burda 09/2006
Model 114





Testowałam różne guziki  mniejsze, większe...










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...