sobota, 3 stycznia 2015

Kosmetyczki (6)


Tym razem wypróbowałam nowy "model" - według tego tutaj wzoru, dodałam jeszcze dwie małe kieszonki w środku. Szycie okazało się całkiem proste (byłam tak dumna z równego stębnowania!!), tylko nad wykończeniem zamka muszę jeszcze popracować...

*

This time I tried a new "model" - according to the tutorial here, and I added two small pockets inside. Sewing was pretty easy (I was so proud of equal topstitching !!), just the zipper.. I have yet to learn how to finish it properly...









Kosmetyczka stanowiła część zestawu-prezentu. Torebeczka na tasiemce - była przeznaczona dla osoby poruszającej się o kulach - mając zajęte obie ręce może do niej schować telefon, okulary, klucze, etc. Korzystałam z tego tutaj wzoru, ale coś popsułam w proporcjach i torebka nie wygląda tak, jak to sobie wyobraziłam :/ A może przez zewnętrzną kieszeń, którą dodałam? Następnym razem pójdzie lepiej.

*

The pouch was part of the gift-set. The purse on a ribbon - was intended for someone moving on crutches - with both hands busy she can hide in it the phone, glasses, keys, etc. I used the pattern here, but I failed with the proportions and purse dosn't look like I imagined it: / Maybe because of the external pocket I added? Next time will be better.
 


I jeszcze dwie...








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...