wtorek, 16 grudnia 2014

Zielona koszula


Chciałam spróbować sił z koszulą, no to... spróbowałam :) Raczej nie będzie to mój ulubiony typ ubrania do szycia :)

I wanted to try with a shirt and well ... I tried it :) And now I know, I don't like sewing shirts :)
 

Nie bardzo interesuje mnie szycie rzeczy praktycznych, takich nadających się do założenia chociażby do pracy - te wolę kupić w sklepie. Marzy mi się jednak szycie strojów, które sama sobie wymyślę - a zanim się za to zabiorę, najpierw muszę przerobić te "podstawowe" lekcje i trochę się poduczyć.

Te próby nie napawają mnie optymizmem, ale póki co jeszcze się nie poddaję :D

Lubię zieleń, nie zastanawiałam się, jak będzie wyglądała koszula w tym kolorze. Hmm... Szczególnie ze złotymi guzikami efekt jest... "Bileciki do kontroli!" :)

Model
*


I'm not very interested in sewing practical clothes, such suitable for office - I'd rather buy them. But I'd love to sew outfits I can invent by myself, so I first have to go through the "basic" lessons and learn a bit more.

Although these attempts are not very successful, but so far do not give up yet: D

I like green, but on this shirt... Especially with gold buttons the effect is ... "Tickets please!"












Burda 09/2006

Model 106


Kołnierzyk ze stójką - nabrałam ogromnego szacunku dla krawcowych, które szyją męskie koszule!



Od środka - nie jest idealnie równo, ale przynajmniej "czysto" :)

 
Starałam się, ale równe szwy przekraczają moją zdolność koncentracji :/ Pozostaje więcej ćwiczyć...

Szwy od środka - mogło chyba być gorzej. Białe linie do pozostałości po mydełku krawieckim.


Na manekinie koszula jest trochę za luźna, na mnie jest bardziej dopasowana, taliowana, ale nie obcisła.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...