czwartek, 18 grudnia 2014

Kosmetyczki (4)


Nie wiem, czy można je jeszcze nazwać kosmetyczkami (te są dość małe), czy jakoś inaczej :) Może saszetki, torebeczki, schowki? Mniejsza o to. Szycie jest proste, a ponieważ w szafie mam aż za dużo resztek materiałów... Okazało się, że bardzo lubię te małe cosie.

I discovered that I love to sew pouches :) It's ease, makes fun and let me use the leftovers of fabrics. 


W internecie znaleźć można sporo różnych wzorów i tutoriali. Ja na początek skorzystałam z TEGO. Po raz pierwszy jestem dumna z wykończenia detali - przede wszystkim dość równych ściegów. Poza tym w końcu nauczyłam się, jak ładnie wykończać zamek.

On the internet you can find a lot of different patterns and tutorials. I used THIS one. For the first time I am proud of finishing details. Besides, in the end I learned how to finish the zipper.





Dla Skrzata uszyłam "minecraftowy" schownik - nosi w nim do szkoły ulubione figurki :) Oczy Endermana trochę mi się przesunęły, na szczęście obecnemu właścicielowi to nie przeszkadza.

For my kid I sewn a minecraft puch - he use it to carry his favorite figurines to school :) The eyes of Enderman moved a little, but luckily the current owner of the pouch doesn't mind it.







Ten okrągły... Cóż, nie wygląda tak, jak go sobie wyobraziłam. Po uszyciu "trochę" zmienił kształt - muszę popracować nad dopasowaniem szerokości zapasów i zamka, a także przypomnieć sobie, gdzie schowałam cyrkiel.

Korzystałam z tego, bardzo sympatycznego tutorialu.
The round one... Well, it doesn't look like I imagined it. After sewing it changed a little its shape - I need to work on fitting the width of the zipper and the seam allowance, and to find where I hid the calipers.

I used this great tutorial.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...