wtorek, 9 września 2014

Spódniczka w kwiaty


Ten materiał kupiłam z myślą o uszyciu poszewki na poduszkę, potem jednak stwierdziłam, że szkoda mi pięknego wzoru...

I bought this fabric to sew pillowcases, but then I decided I don't want to waste this beautiful design...

 
Kupon był mały (ok. 50x150 cm), wystarczyło tylko na krótką spódniczkę. Wykrój jest klasyczny (wykorzystałam akurat ten z Anna Moda 2/2014, model 27), jest wiele podobnych), prosty. Jak na tak łatwy model powinnam być może bardziej się postarać - dół nie wyszedł równo. Jak zwykle zabrakło mi cierpliwości. Materiał trochę się gniecie, ale mieści się jeszcze w akceptowalnych normach.

Bluzkę - pokazywałam tutaj.

*

The piece of fabric was small (ca. 50x150 cm), enough only for a short skirt. The pattern is a classic (I used just the one from Anna Moda 2/2014, model 27), there are many similar patterns), simple. With a such easy model I probably should try to do it better - the bottom isn't straight, but as usual, I ran out of patience. The fabric creases a little, but it is still within acceptable standards.

The shirt- I posted about it here








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...