poniedziałek, 15 września 2014

Kosmetyczki :)


Od dawna już chciałam spróbować uszyć coś takiego. 

I wanted to try to sew a small pouch, like these. 

Pozostaje mi sporo kawałków tkanin, znalazłam doskonały tutorial (na blogu http://ce-la-faccio.blogspot.com - TUTAJ - polecam!!), napisany bardzo przystępnie i z dużą ilością zdjęć, więc - pozostało kupić krótki zamek i wziąć się za szycie.

To była wciągająca zabawa, na pewno pojawią się jeszcze kolejne kosmetyczki (co ja z nimi zrobię??), muszę jednak popracować nad szczegółami - równymi brzegami, starannym wszyciem (końcówek) zamka.

After sewing I always have a lot of pieces of fabric, so I found an excellent tutorial (on: http://ce-la-faccio.blogspot.com - HERE - I truly recommend), written very clearly and with lots of pictures, then I have to buy short zipper and start to sew.

It was a good fun, I want to sew more of them (what will I do with them??), but I have to work on the details - straight edges, neat sewing of the zipper.


Płótno bawełniane + jedwabna podszewka. Lubię te kolory, ale przycinanie jedwabiu... wymaga więcej cierpliwości niż posiadam w najlepsze nawet dni.

Oliwkowa tafta (tu już z wprasowaną flizeliną) + żorżeta na podszewkę + bawełniana koronka oraz wąska satynowa wstążeczka do ozdoby.




Wycinałam tak "na oko" i to widać ;) Na przyszłość muszę pamiętać, by przed szyciem narysować sobie prostokąt.


W środku umieściłam dodatkową kieszonkę.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...