wtorek, 12 stycznia 2016

Jak duch...

Na urlop zabrałam parę z moich "dziwnych" strojów, by móc się nimi spokojnie nacieszyć. Nie ma to jak spacer leśną ścieżką w sukni z trenem i długiej pelerynie ;) Nie są to  zdjęcia artystyczne, ale też nie na sesję się wybrałam :)

During summer vacation I took chance of wear some of my "weird" clothes, so I could enjoy them. Yeah, why not? Forest path and a white dress with a train and a long cape;) These shots aren't artistic, but it wasn't supposed to be a photo session, just a walk.
Okazuje się, że nawet w roztoczańskiej głuszy trafiają się ciekawscy przechodnie. Nie wiem, co było bardziej zabawne: ja w tym stroju czy turyści-rowerzyści zatrzymujący się, by zrobić telefonem zdjęcie? Jedna pani, miejscowa, to nawet zawołała (z cudownym, wschodnim zaśpiewem), żebym się jej "ino z przodu jeszcze pokazała". Spełniłam jej prośbę z szerokim uśmiechem. Bo czemu niby nie?

Pelerynę pokazywałam TUTAJ, sukienkę - TUTAJ. Na zdjęciach tego może nie widać, gdyż zmodyfikowałam kolory, lecz peleryna jest delikatnie kremowa, a sukienka - biała. W tym zestawieniu - trochę się to gryzło.

Myślę też, że pod tą sukienkę przydała by się halka dodająca jej choć odrobinę objętości (dół jest dość obszerny, a przez swoją długość ciężki, klei się do ciała). Zastanawiałam się jeszcze nad zafarbowaniem sukienki - samego dołu - na czerwono. Taki trochę... upiorny, krwawy efekt :)

The cape (I posted about it here) is cream, the dress (here) - white. It didn't fit well. I like both pieces, but I think I should not use them together. What else? I plan do add some kind of underskirt od petticoat to this dress, so it gains a bit volume. And maybe I dye the bottom of the dress with red? It could be interesting...









2 komentarze:

  1. Bosko. Takiego wejścia do głuszy to żadna Paris Hilton czy inna celebrytka by nie miała! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe, tak... Takiego wejścia na pewno nie miała :D

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...