wtorek, 7 sierpnia 2018

DlaDzieci: Miodowa, batystowa koszula

Ach, spośród rzeczy, które uszyłam dla Młodej, z tej koszuli jestem chyba najbardziej zadowolona. Fajny materiał, kolor, który uwielbiam i jakoś tak... pasuje do łobuzicy.

Wykrój: odrysowany samodzielnie od gotowej koszuli
Materiał: batyst, bawełna
Zużycie: 0,5 mb (wykorzystałam co do najmniejszego skrawka żałując, że nie kupiłam więcej dla siebie)

Koszulka nieziemsko się gniecie, a drewniane guziki po kilku praniach straciły nieco blasku, ale nam to nie przeszkadza.








2 komentarze:

  1. Bardzo udana koszula i młoda dama wygląda w niej świetnie :)
    A guziki, żeby się "nie spierały" może lekko machnąć lakierem bezbarwnym?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O patrz, na to nie wpadłam :/ Właściwie, to w ogóle nie wpadłam, żeby je jakoś zabezpieczyć przed praniem. Wypróbuję Twój pomysł przy następnej okazji, jeszcze mi sporo ich zostało.

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...