wtorek, 4 sierpnia 2015

DIY: Etui "make-up"


Brakowało mi małego etui na drobiazgi do makijażu - takiego, w którym mieściłby się cień, pędzelek i np. waciki. Czegoś, co rano zwinę i wrzucę do torebki. Nie lubię dużych kosmetyczek, w torebkach mam i tak zawsze za dużo rzeczy... Wymyśliłam sobie więc coś takiego - małe, składane na pół, z kieszonkami.

I searched for a little pouch for make-up items  - something really small, just to pack up in the morning and throw into the bag. I'm not a fan of big pouches, my bags are always full of different things, so I thought about something like this - small, folded in half, with pockets.


Wymyśliłam, rozrysowałam. Wycięłam i pozszywałam. I byłoby super, gdyby nie to, że zapomniałam wszyć zapięcia (gumki widocznej na zdjęciach) :/ Ugh... Nie chce mi się pruć, pozostaje doszyć coś ręcznie. Może nie będzie ładnie wyglądało, ale nadal będzie praktyczne.

I designed it, drew it. I cut and sewed it together. And it would be great, if not that I forgot to sew a fastener (rubber band visible on the pictures): / Ugh... I didn't want to rip the seams, so I have to sew something manually. Maybe it won't look nice, but will still be practical.


Najfajniejsze jest to, że można samemu sobie wszystko zaplanować - kolor, rozmiar, ilość kieszonek, etc.

Przymiarka - jak to ma docelowo wyglądać.

Mała kieszonka - złożona na pół prawą do prawej, przeszyty jeden bok.

Wywrócić, zaprasować, przyłożyć na miejsce.

Małą kieszonkę przyszyć do większej kieszonki.

Ułożyć całość, przyszyć siateczkę wzdłuż trzech boków, żeby później nie uciekła.

Nakryć całość zewnętrzną warstwą etui. I  tym miejscu NALEŻAŁOBY dołożyć coś do wiązania - np. ułożoną pionowo gumkę albo jakąś pętelkę... Ja zapomniałam :)

Przeszyć pozostawiając otwór na wywrócenie.

I gotowe :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...