poniedziałek, 25 maja 2015

Saszetki + torby na zakupy (11)


Nowy zestaw kolorowych drobiazgów, tym razem z dwiema torbami na zakupy :)

New set of colorful little things, this time with two shopping bags :)

Nie znoszę foliówek, dlatego zawsze staram się mieć przy sobie w torbę szmacianą. W sklepach, w których regularnie robię zakupy, już się nie dziwią, kiedy proszę, by nie pakować w jednorazowe reklamówki ;) Dlaczego by więc nie uszyć własnej? Widziałam sporo pomysłów na Pinterest, ostatecznie skorzystałam z tutoriala Joanki na Pomorze Craftuje. Ze swojej strony projekt wzbogaciłam o małą kieszonkę zapinaną na guzik, schowaną w szwach na łączeniu tkanin. Obie torby są z płótna bawełnianego, dwustronne, można je wywrócić.

Ta w wiosennych kolorach została prezentem, z drugiej sama na razie korzystam, ale ponieważ moje chłopaki spoglądają na nią łakomym okiem, mam pretekst, by uszyć sobie kolejną ;)

I hate plastic bags, so I always carry a fabric bag in my purseWhy not sew my own? I saw a lot of inspirations on Pinterest, finally I used a tutorial of Joanka on Pomorze Craftuje. I added to the pattern  a small pocket with a button, hidden in the seams. Both bags are made of cotton, double-sided.

The one in spring colors was made as a gift, the blue-red-white one I use now for myself, but my boys at it with greedy eyes, I have an excuse to sew himself another one ;)








Miał być nowy kształt. Jeszcze nie wiem, czy mi się podoba.





Uwielbiam bawić się kolorami :) I love to play with colours :)
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...