niedziela, 14 lipca 2019

DlaDzieci: Garść letnich sukienek






Będzie zbiorczo, bo nie mam cierpliwości do opisywania wszystkiego po kolei :) To i tak tylko niektóre z uszytków, trochę tych nocy nad maszyną do szycia spędziłam...


Fioletowa sukienka z falban.

Batyst. Burda 7/2015, model 137. 


Długość i szerokość falban dobrałam tak, by w pełni wykorzystać kupon i w efekcie sukienka wyszła dłuższa niż przewidywano. Choć kupon był i tak krótszy niż chciała Burda... Hmm...

Dość mocno ją podwinęłam, z tyłu też jest zapas na gumce, więc najwyżej - wystarczy na dłużej. Córka ją uwielbia, a przynajmniej - uwielbia w niej tańczyć ;) Bo tak to rzadko zakładamy, dziecię zbyt ruchliwe, by dać się skrępować w tak długiej kiecce.

Uszyłam jej jeszcze jedną w tym stylu, tęczową, ale to dopiero muszę porobić zdjęcia...










***

Z koralowego, cieniutkiego batystu. 
Burda 7/2015, model 138

Szyłam trochę bez przekonania, trochę z rozpędu, ale miło się zaskoczyłam, bo po założeniu na Młodą stwierdziłam, że ten model wyjątkowo mi się podoba. Muszę zrobić powtórkę :)








***

Z haftowanego lnu. Wydanie specjalne Szycie - dla dzieci.
Guziki przyszyte asymetrycznie, bo okazało się, że sukienka ma spory zapas...







***

Zielona szmizjerka, bawełna. Kocham Szycie 2/2019, model 125.

Trochę kombinowałam, bo miałam tylko 0,5 mb. Ale dało radę :) Nawet na kieszenie w szwach bocznych wystarczyło.



***

Błękitna tunika. Batyst. Burda Kids 2/2015, model 607.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...