wtorek, 22 września 2015

Lekka i miętowa


W założeniu miała to być lekka bluzeczka na lato. Większość tych, jakie posiadam, jest dopasowana, więc uznałam, że przyda się jakaś luźniejsza. Hmm... Bluzka jest wygodna, przewiewna, ale jej uszycie nie sprawiło mi takiej satysfakcji, jak się spodziewałam. Wyszła zbyt... normalnie? :)

The idea was to sew a light blouse for the summer. Most of mine shirts are very tight fit, so I decided I need smoething more loose. Well, the blouse is comfortable, but the sewing of it wasn't as satysfying as I expected. It's too... usual?
Wykrój z "Anna Moda" 02/2014 (Simplicity 1884), materiał to syntetyczny jedwab, zużycie - 1 mb. Wydłużyłam tył, a zamiast marszczenia przy dekolcie zrobiłam małe zakładki.

Pattern: Simplicity 1884, fabric: synthetic silk, 1x1,5 metres. I added a few centimeters on the back and made folds on the neckline instead of creasing.







4 komentarze:

  1. Zwykle rzeczy też się przydają, bardzo wdzięczna bluzeczka :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz oczywiście rację, tylko że ja... o swojego szycia podchodzę w ten sposób, że te "zwykłe" rzeczy wolę kupić (znam swoje możliwości - te kupne będą lepszej jakości), a szyć chciałabym sobie to, czego kupić mi się nie uda - np. spódnice/sukienki maxi (nigdy nie mogę znaleźć odpowiednio długich) tudzież takie "dziwaczne" stroje. Zanim jednak będę sobie z tym radziła, muszę przerobić te prostsze, bardziej podstawowe lekcje.. Ot, takie mam podejście do szycia ;)

      Usuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...