poniedziałek, 10 lutego 2014

Kolory?

I choć obiecywałam sobie, nie przeglądać tkanin, to nie mogę się oprzeć pokusie tych kolorów :) Na przykład - zamarzyła mi się ta spódnica: długa, uszyta ze skosa, z obszernym godetem z tyłu, wydaje się dość prosta... Może z krepy?

Burda 06/2012, model 111B


Mam już długie spódnice: czerwoną, białą, żółtą, szmaragdową, czekoladową... I jaką teraz? Za różem i brązem/beżem zbytnio nie przepadam, ale i tak pozostaje tyle możliwości :) 













A do tej sukienki poniżej - już się (chyba?) zdecydowałam.

Burda 06/2012, model 112

Granat to nie mój odcień, ale ten cytrynowy... Hmm.. Nie wiem, czy mój, bardzo mi się za to podoba.

http://allegro.pl/cytrynowa-krepa-satynowa-z-lycra-p85-i3893085799.html


Jako względnie prosty opisany został również ten model. W opisie jest batyst, ale musiałabym poszukać jakiegoś ciekawego wzoru. I przerobić szablon trochę tak, by sięgał samej ziemi. Zatem... Trochę się jeszcze muszę poduczyć.

Burda 06/2012, model 113

Podoba mi się również ta tunika, ale musiałabym się najpierw przekonać do wzorzystego szyfonu, a ja większość tkanin wolę gładkimi.

Burda 06/2010, model 110
Albo ta :) Luźna, prosta, wakacyjna...

Burda 06/2011, model 119B

Tą bluzeczkę mam już wstępnie rozrysowaną, też w czerni...

Burda 06/2011, model 122
I takie spodnie chcę :) Tylko nie mogę nigdzie takiej wesołej, bawełnianej kraty wypatrzeć.

Burda 06/2011, model 110A
A ta długa - to moje marzenie :) (w innym kolorze) Tylko zanim się za nią zabiorę, muszę się sporo jeszcze nauczyć. No i 6 metrów materiału. Jersey jedwabny - jeszcze nie widziałam takiej tkaniny.

Burda 06/2011, model 118

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...